Βρέθηκαν 53 αποτελέσματα.

Τίτλος: Εικασία, απόδειξη και διδασκαλία των Μαθηματικών.
Συγγραφέας: Αθανάσιος Χαλάτσης
Σελίδες: 4-13
Τίτλος: Η έννοια του επιστημολογικού εμποδίου στη διδακτική των Μαθηματικών.
Συγγραφέας:
Σελίδες: 14-21
Τίτλος: Το λάθος κατά τη διάρκεια της διδακτικής λειτουργίας ως έναυσμα για την ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
Συγγραφέας: Νικόλαος Βαδιβούλης
Σελίδες: 22-32
Τίτλος: Εισαγωγή στην Διδακτική των Μαθηματικών και εφαρμογές στη διδασκαλία των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Συγγραφέας:
Σελίδες: 33-34
Τίτλος: FRACTALS σαν εργαλείο δημιουργίας αλλά και εκτίμησης της δύναμης των μαθηματικών από τους μαθητές.
Συγγραφέας:
Σελίδες: 35-48
Τίτλος: Μικρόκοσμοι με δυναμική διαχείρηση Νεότερα δεδομένα από τη χρήση του Cabri - Γεωμετρή
Συγγραφέας: Βασίλειος Δαγδιλέλης, Frank Ballemain, Ευάγγελος Ευσταθόπουλος
Σελίδες: 49-67
Τίτλος: Η Επινόηση και εξέλιξη του διαφορικού και Ολοκληρωτικού Λογισμού. (Επικρατούσα άποψη και πραγματικότητα).
Συγγραφέας: Θεόδωρος Εξαρχάκος
Σελίδες: 68-99
Τίτλος: Η Εικονογράφηση των βιβλίων του Δημοτικού Σχολείου: Βοήθημα ή παγίδα;
Συγγραφέας: Ευγενία Κολέζα
Σελίδες: 100-107
Τίτλος: Η διδακτική των μαθημτικών στο Δημοτικό Σχολείο (Δ.Σ.)
Συγγραφέας:
Σελίδες: 108-121
Τίτλος: Η εποικοδομητική προσέγγιση στη διδασκαλία και στη μάθηση των Μαθηματικών και Φυσικών στο Δημοτικό Σχολείο
Συγγραφέας: Γιάννος Καρανίκας, Γιάννης Βλάχος, Παναγιώτης Κόκκοτας
Σελίδες: 122-133
Τίτλος: Τι μπορεί να σημαίνει Διδασκαλία των μαθηματικών μέσα από τις εφαρμογές τους΄;
Συγγραφέας: Τάσος Πατρώνης, Μαρία Λευτάκη, Δημήτρης Σπανός
Σελίδες: 134-146
Τίτλος: Η Κανονικοποίησις των βαθμών των Γενικών Εξετάσεων (η. Μια Μαθηματική λύσις, για ένα κοινωνικό-εκπαιδευτικό πρόβλημα).
Συγγραφέας: Σταύρος Παπασταυρίδης
Σελίδες: 147-151
Τίτλος: Η πρόταση του Ευκλείδη Α΄ για τη διδακτική των μαθηματικών.
Συγγραφέας: Μ. Παπαδάκη, Σ. Τσικοπούλου
Σελίδες: 152-160
Τίτλος: Παρουσίαση των κωνικών τόμων σε φύλλα εργασίας.
Συγγραφέας: Αναστάσιος Μπακάλης, Κωνσταντίνος Στέφος
Σελίδες: 161-175
Τίτλος: Η διδακτική άλλοτε και τώρα.
Συγγραφέας: Β. Πολυδούρης
Σελίδες: 176-181
Τίτλος: Έχει λύση το πρόβλημα της διδασκαλίας των μαθηματικών;
Συγγραφέας: Φωτούλα Αργυροπούλου
Σελίδες: 182-190
Τίτλος: Έχει λύση το πρόβλημα της διδασκαλίας των μαθηματικών; Ευεργετικές συνέπειες της λύσης του στη διδασκαλίας των άλλων μαθημάτων.
Συγγραφέας: Φωτούλα Αργυροπούλου
Σελίδες: 182-190
Τίτλος: ΘΕΜΑ: "Το πρόγραμμα των μαθηματικών του νηπιαγωγείου και οι αρχικές γνώσεις των νηπίων για τους αριθμούς"
Συγγραφέας: Γεώργιος Κόσυβας
Σελίδες: 191-201
Τίτλος: Ένα θεμελιώδες πρόβλημα της Ελληνικής διδακτικής των Μαθηματικών.
Συγγραφέας: Κώστας Βαϊνάς
Σελίδες: 202-213
Τίτλος: Μακροπρόθεσμοι και βραχυπρόθεσμοι στόχοι της διδασκαλίας των μαθηματικών σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο Δημοτικό Σχολείο.
Συγγραφέας: Γιοβάνα Λόξα
Σελίδες: 214-218
Τίτλος: Οι γνώσεις των νηπίων για τους αριθμούς και το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου.
Συγγραφέας: Γεώργιος Κόσυβας
Σελίδες: 191-201
Τίτλος: Διδάσκοντας Μαθηματικά στα Σχολεία.
Συγγραφέας: Thomas A. Romberg
Σελίδες: 219-243
Τίτλος: Μια νέα γενιά μαθηματικών και η σημασία τους στην αξιολόγηση.
Συγγραφέας: Δημήτρης Κοντογιάννης
Σελίδες: 244-246
Τίτλος: Ένα θεμελιώδες πρόβλημα της Ελληνικής διδακτικής των Μαθηματικών.
Συγγραφέας:
Σελίδες: 202-213
Τίτλος: Συνδυαστική "Μεθοδολογία για την απαρίθμιση στοιχείων συνόλου"
Συγγραφέας: Ελένη Μήτσιου
Σελίδες: 247-254
Τίτλος: Η διδασκαλία της Στατιστικής και της θεωρίας Πιθανοτήτων στη Μέση Εκπαίδευση.
Συγγραφέας: Λ. Αδαμόπουλος
Σελίδες: 255-280
Τίτλος: ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: "Ζωντανεύοντας τα μαθηματικά"
Συγγραφέας: Γεωργία Ιορ. Παπαδοπούλου
Σελίδες: 281-285
Τίτλος: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μέσα από την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
Συγγραφέας: Γ. Δημάκος, Σ. Κολυβάς
Σελίδες: 286-297
Τίτλος: Μακροπρόθεσμοι και βραχυπρόθεσμοι στόχοι της διδασκαλίας των μαθηματικών σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο Δημοτικό Σχολείο.
Συγγραφέας:
Σελίδες: 214-218
Τίτλος: Επιμόρφωση στη Διδακτική Βασισμένη στη LOGO εμπειρία από το ΠΕΚ Αθήνας κατά το σχ. έτος 1992-93
Συγγραφέας: Λ. Στεργιοπούλου , Γ. Γυφτοδήμος, Χ. Κυνηγός
Σελίδες: 298-317
Τίτλος: Η «Λογική» των λογικών κυκλωμάτων
Συγγραφέας: Ν. Αλεξανδρής, Α. Κωστάκος, Λ. Στεργιοπούλου - Καλαντζή
Σελίδες: 318-336
Τίτλος: Ο Η.Υ ως μέσο διδασκαλίας στην Τριγωνομετρία της Γ Γυμνασίου.
Συγγραφέας: Αναστασία Μαυρίδου
Σελίδες: 337-352
Τίτλος: Νέες Τεχνολογίες και Μαθηματική Παιδεία. Από την εποπτεία των Γραφικών και του Κινούμενου Σχεδίου με Υπολογιστή στην εμπειρία της Εικονικής Πραγματικότητας
Συγγραφέας: Μιχάλης Μεϊμάρης
Σελίδες: 353-357
Τίτλος: Από τα χαλίκια στο σχολικό βιβλίο, τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και τις Γενικές Εξετάσεις.
Συγγραφέας: Ηλίας Β. Γεωργακάκος
Σελίδες: 358-370
Τίτλος: Η διδασκαλία των περί ελαχίστου σαν έκφραση της διδακτικής των μαθηματικών.
Συγγραφέας: Χρίστος Αντ. Κισκύρας, Νίκος Ανδρ. Κισκύρας
Σελίδες: 371-390
Τίτλος: "Η διδασκαλία των μαθηματικών" Ειδικό Θέμα: Η διδασκαλία των περί αντιστρόφου θεωρήματος ή προβλήματος σαν έκφραση της Διδακτικής των Μαθηματικών.
Συγγραφέας: Ν. Ανδρ. Κισκύρας
Σελίδες: 391-410
Τίτλος: Διδακτική και παραδιδακτική των μαθηματικών.
Συγγραφέας: Θ. Καζαντζής
Σελίδες: 411-411
Τίτλος: Σχέδιο Προγραμματισμού διδασκαλίας και εφαρμογής του στις συναρτήσεις ψ = αχ και ψ = αχ + β της Γ Γυμνασίου.
Συγγραφέας: Ειρήνη Ζαχαριάδου - Σοφιανού
Σελίδες: 412-413
Τίτλος: Η εποπτική προσέγγιση των μαθηματικών προβλημάτων. Πόσο ένα σχήμα μπορεί να μας παραπλανήσει.
Συγγραφέας: Αθ. Πετρόπουλος
Σελίδες: 414-414
Τίτλος: Τριγωνομετρικοί αριθμοί - τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Η περιπέτεια της παρουσίασης τους στα σχολικά βιβλία. Τα διδακτικά - γνωστικά εμπόδια που παρουσιάζονται.
Συγγραφέας: Π. Λιναρδάκης
Σελίδες: 415-415
Τίτλος: ΟΙ Διαδικασίες της σκέψης και κατάλληλες μέθοδοι διδασκαλίας για την ουσιαστική συνειδητοποίηση των βασικών μαθηματικών εννοιών.
Συγγραφέας: Σμαρώ Αλεξάνδρου
Σελίδες: 416-436
Τίτλος: Το νέο Α.Π. Μαθηματικών για τα γυμνάσια της Βαυαρίας.
Συγγραφέας: Γ. Στρατής, Ν. Τσουχνικάς
Σελίδες: 437-441
Τίτλος: Σχέδιο Αναλυτικού προγράμματος για τα μαθηματικά: Γενικές αρχές.
Συγγραφέας: Πέτρος Οικονόμου, Μαρία Τζεκάκη
Σελίδες: 442-452
Τίτλος: Η Εποπτική Προσέγγιση Των Μαθηματικών Προβλημάτων: Πόσο ένα σχήμα μπορεί να μας παραπλανήσει;
Συγγραφέας: Θάνος Πετρόπουλος
Σελίδες: 453-462
Τίτλος: Πρόταση αναλυτικού προγράμματος για τον αριθμό και τις πράξεις: Προτάσεις και ανοιχτά προβλήματα.
Συγγραφέας: Αλέξανδρος Μαρκέτος, Γιώργος Μπάρμπας
Σελίδες: 463-468
Τίτλος: Πρόταση αναλυτικού προγράμματος συναρτήσεων - Βασικοί άξονες.
Συγγραφέας: Καλδρυμίδου Μαρία, Οικονόμου Ανδρέας
Σελίδες: 469-475
Τίτλος: Το μαθηματικό περιεχόμενο της Φυσικής και τα μαθηματικά όπως καταγράφονται στα σχολικά βιβλία Γυμνασίου - Λυκείου. Μια κριτική θεώρηση.
Συγγραφέας: Γιάννος Καρανίκας, Γιάννης Βλάχος, Παναγιώτης Κόκκοτας
Σελίδες: 476-487
Τίτλος: Ανάλυση μερικών συμπεριφορών στο χώρο της μαθηματικής εκπαίδευσης με επίκεντρο τις απαντήσεις των μαθητών στις προαγωγικές εξετάσεις και στα τεστ αξιολόγησης.
Συγγραφέας: Τάσος Πατρώνης, Όλγα Γιωτοπούλου
Σελίδες: 488-495
Τίτλος: Οργάνωση της διδακτικής εργασίας των μαθηματικών, διδακτική πράξη.
Συγγραφέας: Δημήτρης Χριστόπουλος
Σελίδες: 496-502
Τίτλος: Τα φύλλα εργασίας στη Διδακτική των Μαθηματικών. Ένα χρήσιμο εργαλείο στην υπηρεσία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.
Συγγραφέας: Ευπραξία Κοθάλη - Κολοκούρη
Σελίδες: 503-510
Τίτλος: "Διδακτική των Μαθηματικών και τα Σχολικά Βιβλία"
Συγγραφέας: Γ. Π. Τσάμης
Σελίδες: 511-519
Τίτλος: Καινούργιες τεχνολογίες στη διδασκαλία των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Συγγραφέας: Μιχάτ Αουρίκας, Χρυσούλα Μιχάτ - Νικολατδου
Σελίδες: 520-527
Τίτλος: Η Συμβολή του Βιομαγνητισμού στη Διδακτική των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Πασχάλης Τανταλάκης
Σελίδες: 528-536