Βρέθηκαν 36 αποτελέσματα.

Τίτλος: Βαβυλωνιακά Μαθηματικά. Ανακάλυψη, αποκρυπτογράφηση, χρονολόγηση και τρόποι ερμηνείας των βαβυλωνιακών μαθηματικών κειμένων.
Συγγραφέας: Θεόδωρος Γ. Εξαρχάκος
Σελίδες: 7-45
Τίτλος: Αντιμετωπίζωντας τη στερεομετρία μέσα από τις τομές στερεών
Συγγραφέας: Πόταρη Δέσποινα, Μάγδα Δρυμωνίτου
Σελίδες: 46-55
Τίτλος: Φροντιστήρια. Εκπαίδευση και μαθηματικά στην Κύπρο: Προκαταρκτικά αποτελέσματα από δύο Λύκεια
Συγγραφέας: Γρηγόρης Α. Μακρίδης
Σελίδες: 56-63
Τίτλος: Ο ρόλος του σχήματος στη διδασκαλία της Γεωμετρίας
Συγγραφέας: Ευγενία Κολέζα, Βαγγέλης Ντζιαχρήστος
Σελίδες: 64-80
Τίτλος: Η πορεία της Αρχαίας Ελληνικής Γεωμετρίας μετά τον Ευκλείδη
Συγγραφέας: Γεώργιος Καρκούλιας, Δημήτριος Κοντογιάννης
Σελίδες: 81-86
Τίτλος: Αναλυτικά προγράμματα μαθηματικών και δυσλεξία
Συγγραφέας: Αθανάσιος Γαγάτσης, Σταύρος Λαμπής
Σελίδες: 87-101
Τίτλος: Κριτική και Σχεδιασμός της Ελληνικής Μαθηματικής Παιδείας
Συγγραφέας: Γ. Π. Τσάμης
Σελίδες: 102-108
Τίτλος: Οι υπολογιστές και επικοινωνιακές διαστάσεις των μαθηματικών στο τρίπτυχο μάθηση - διδασκαλία - επιμόρφωση
Συγγραφέας: Καλαβάσης Φραγκίσκος, Μιχάλης Μεϊμάρης
Σελίδες: 109-117
Τίτλος: Η λύση Προβλήματος ως πλαίσιο μάθησης και αξιολόγησης (Πρόταση για ένα ερευνητικό πρόγραμμα)
Συγγραφέας: Αναστάσιος Μπαρκάτσας, Νίκος Κλαουδάτος
Σελίδες: 118-135
Τίτλος: Περιλήψεις των εισηγήσεων
Συγγραφέας: Δημήτρης Καραγεώργιος
Σελίδες: 136-140
Τίτλος: Κριτική θεώρηση του επιστημονικά προσανατολισμενού μαθήματος των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Κώστας Βαϊνάς
Σελίδες: 141-148
Τίτλος: Σχετικά με τους σκοπούς στις οδηγίες για τα Μαθηματικά
Συγγραφέας: Κ. Βογιατζής
Σελίδες: 149-156
Τίτλος: Στατιστική στην εκπαίδευση, μελέτη μιας περίπτωσης
Συγγραφέας: Θ. Χατζηπαντελής
Σελίδες: 157-164
Τίτλος: Τα μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου -η διδακτέα ύλη και ο Προγραμματισμός της
Συγγραφέας: Δημήτριος Χριστόπουλος, Βασίλειος Ανδρίτσος
Σελίδες: 165-178
Τίτλος: Απόψεις και εμπειρίες μαθητών από και για τις μορφές διδασκαλίας των μαθηματικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Συγγραφέας: Αθανάσιος Θ. Τριανταφύλλου
Σελίδες: 179-201
Τίτλος: Η επίδοση των μαθητών Α΄ Γυμνασίου στα Μαθηματικά και η στάση τους απέναντι σε αυτά: Μια προσπάθεια διερεύνησης της μεταξύ τους σχέσης
Συγγραφέας: Δ. Καραγεώργος, Β. Γιαλαμάς, Αικ. Κασιμάτη
Σελίδες: 202-235
Τίτλος: Η ζωή δεν είναι (μόνο) άλγεβρα τα σχολικά μαθηματικά σε κρίση
Συγγραφέας: Τ. Πατρώνης, Αλεξία Γκισλή
Σελίδες: 236-245
Τίτλος: Παιδεία η παιδιά(δεν είναι τίτλος αλλά χρησμός)
Συγγραφέας: Γιώργος Σταυρόπουλος
Σελίδες: 246-254
Τίτλος: Μαθηματική εκπαίδευση και ηλεκτρονικοί υπολογιστές μια προσέγγιση στη διδασκαλία των μαθηματικών με τη βοήθεια των Η/Υ
Συγγραφέας: Χουρμούζης Μαργαρίτης, Γιώργος Μπραντής
Σελίδες: 255-262
Τίτλος: Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής (Η/Υ) ως εργαλείο του διδάσκοντα στην καταπολέμηση της μαθηματικοφοβίας και του αριθμητικού αναλφαβητισμού στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
Συγγραφέας: Γιάννης Σταμέλος
Σελίδες: 263-273
Τίτλος: Σύγκριση των επιδόσεων μαθητών της Α΄ Τάξης γενικού και Τ.Ε. Λυκείου στη γεωμετρική αναπαράσταση της έννοιας του διαστήματος. Ειδικές διδακτικές προσεγγίσεις
Συγγραφέας: Κώστας Γ. Ζαχάρος
Σελίδες: 274-284
Τίτλος: Προβληματισμοί για την κατάκτηση εννοιών στις πιθανότητες
Συγγραφέας: Θ. Χατζηπαντελής, Π. Γκάσταρης
Σελίδες: 285-292
Τίτλος: Οι 4 πράξεις και τα πρωτάκια
Συγγραφέας: Αγγελική Μητρογιαννοπούλου
Σελίδες: 293-301
Τίτλος: Εκσυγχρονισμός του μαθήματος των μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας (1964- 1996)
Συγγραφέας: Μαρία Νικολακάκη
Σελίδες: 302-315
Τίτλος: Ομαδικές παιδευτικές προσπάθειες
Συγγραφέας: Νικόλαος Βαδιβούλης
Σελίδες: 316-324
Τίτλος: Κριτική και σχεδιασμός της ελληνικής παιδείας Τα βαθύτερα αίτια για τη μη επίτευξη των αναφερομένων σαν επιδιώξεων της Μαθηματικής Παιδείας στη χώρα μας
Συγγραφέας: Νικ. Κισκύρας
Σελίδες: 325-340
Τίτλος: Κριτική της μαθηματικής εκπαίδευσης από τη σκοπιά των εξετάσεων
Συγγραφέας: Αθανάσιος Χαλάτσης
Σελίδες: 341-348
Τίτλος: Ο εκπαιδευτικός: Ένας Υποδειγματικός διανοούμενος
Συγγραφέας: Αναστάσιος Τοκμακίδης
Σελίδες: 349-350
Τίτλος: Τυπικές μαθηματικές αναπαραστάσεις δυναμικών καταστάσεων: Εργαλεία και μέθοδοι
Συγγραφέας: Μιχάλης Αθανασίου, Γεώργιος Παύλος, Παναγιώτης Σωτηρόπουλος
Σελίδες: 351-360
Τίτλος: Η αντιμετώπιση πραγματικού προβλήματος με αναδιοργάνωση προϋπαρχόντων εμπειριών και γνώσεων των μαθητών
Συγγραφέας: Σ. Μπακογιάννης, Α. Ζαβός
Σελίδες: 361-369
Τίτλος: Η διδασκαλία της γεωμετρίας σε μαθητές της Α΄ Γυμνασίου με βάση τις αρχές της θεωρίας VAN HIELE
Συγγραφέας: Ιωάννης Ζάχος
Σελίδες: 370-383
Τίτλος: Inscribed-Circumscribed Quadrilaterals
Συγγραφέας: Vojislav Petrovic
Σελίδες: 384-391
Τίτλος: Εισάγοντας καινοτομίες στην εκπαίδευση
Συγγραφέας: Ελλισσάβετ Καμπάνη
Σελίδες: 392-401
Τίτλος: Η κατευθυνόμενη εργασία στο σχολείο
Συγγραφέας: Θ. Χατζηπαντελής, Γ. Πριμεράκης
Σελίδες: 402-409
Τίτλος: Η έννοια του επιπέδου στα ΣΤΟΙΧΕΙΑ του Ευκλείδη
Συγγραφέας: Κωνσταντίνα Ζορμπαλά
Σελίδες: 410-411
Τίτλος: Η εννοιολογική διαμόρφωση της γεωμετρικής γνώσης στην πρακτική του λόγου και η ιδιαιτερότητα της μέσα στην πολλαπλότητα της έννοιας
Συγγραφέας: Δημήτρης Γ. Λιουδάκης
Σελίδες: 412-416