Βρέθηκαν 55 αποτελέσματα.

Τίτλος: Η Διαχρονικότητα της Εκπαίδευσης και οι προοπτικές για το σχολείο του 2000
Συγγραφέας: Θεόδωρος Εξαρχάκος
Σελίδες: 7-27
Τίτλος: Συναισθηματικός τομέας και Μαθηματική Παιδεία. Η έρευνα στον Ελλαδικό και το Διεθνή χώρο
Συγγραφέας: Φιλίππου Γεώργιος, Κωνσταντίνος Χρίστου
Σελίδες: 28-47
Τίτλος: Η συμβολή της διδακτικής των Μαθηματικών στην επεξεργασία της εκπαιδευτικής πολιτικής. Επιστροφή στη σχολική τάξη με ερευνητικές δραστηριότητες
Συγγραφέας: Καλαβάσης Φραγκίσκος
Σελίδες: 48-55
Τίτλος: Τα όμορφα χωρία ομοιόμορφα καίγονται (Μαθηματικά και Κοινωνία σε μια κριτική παιδαγωγική θεώρηση του Αναλυτικού προγράμματος)
Συγγραφέας: Τάσος Πατρώνης
Σελίδες: 56-70
Τίτλος: Ο ρόλος των δραστηριοτήτων στη διδασκαλία των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Ε. Κολέζα
Σελίδες: 71-81
Τίτλος: Απ΄ την εμπειρική καθημερινότητα στη σχολική πραγματικότητα
Συγγραφέας: Αγγελική Μητρογιαννοπούλου
Σελίδες: 82-86
Τίτλος: Ένα επιστημονικό ερώτημα με διδακτικές συνέπειες : Για τη φύση της Μαθηματικής γνώσης
Συγγραφέας: Παναγιώτης Σωτηρόπουλος
Σελίδες: 87-95
Τίτλος: Παιδεία, Κοινωνία, Θετικές Επιστήμες και ο ρόλος της Διδακτικής των θετικών επιστημών
Συγγραφέας: Σπηλιωτοπούλου Βασιλική
Σελίδες: 96-107
Τίτλος: Από τη νεωτερικότητα στην ύστερη νεωτερικότητα : Ο εκσυγχρονισμός του μαθήματος των μαθηματικών και η εκπαιδευτική πολιτική του
Συγγραφέας: Μαρία Νικολακάκη
Σελίδες: 108-118
Τίτλος: Αλληλεπίδραση Μαθηματικών και Κοινωνίας. Η περίπτωση ενός γεωμετρικού οργάνου
Συγγραφέας: Ιωάννης Γ. Καλογεράκης
Σελίδες: 119-127
Τίτλος: Η κρυφή ζωή των Μαθηματικών και ο Αριστοκρατικός ποιητικός τους χαρακτήρας
Συγγραφέας: Ηλίας Δ. Λογοθέτης
Σελίδες: 128-135
Τίτλος: Προβλήματα Μαθηματικής Μοντελοποίησης
Συγγραφέας: Αρβανιτογεώργος Ανδρέας, Αντώνης Βαλαριστός
Σελίδες: 136-143
Τίτλος: Μοντέλα διδασκαλίας με λύση προβλήματος
Συγγραφέας: Ελευθέριος Καπετανάς, Αντώνιος Αντωνίου, Ιωάννης Καρακωσταντής
Σελίδες: 144-157
Τίτλος: Μοντέλα μαθητικής παιδείας. Είναι δυνατός ο προσδιορισμός του μοντέλου του 2000;
Συγγραφέας: Κώστας Βαϊνάς
Σελίδες: 158-165
Τίτλος: Η καθημερινή γλώσσα και «εξωτερικά» μοντέλα σε μια αδιδακτική κατάσταση
Συγγραφέας: Λημναίου Ταξιαρχούλα
Σελίδες: 166-178
Τίτλος: Η καθημερινή γλώσσα και «εξωτερικά» μοντέλα σε μια αδιδακτική κατάσταση
Συγγραφέας:
Σελίδες: 166-178
Τίτλος: Χρήση της θεωρίας των ασαφών συνόλων για τη περιγραφή της διαδικασίας εκμάθησης των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Μιχάλης Βόσκογλου
Σελίδες: 179-186
Τίτλος: Τα ισχύοντα διδακτικά βιβλία για το μάθημα των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο: Απόψεις και εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Συγγραφέας: Νεκταρία E. Παλαιολόγου, Βασίλης I. Γιαλαμάς, Γεώργιος I. Κουτρομάνος
Σελίδες: 187-198
Τίτλος: Ο Υπολογιστής ως διευκολυντής της γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών. Παράθυρο για τα Μαθηματικά
Συγγραφέας: Αριστοτέλης Ράπτης
Σελίδες: 199-214
Τίτλος: Εκπαιδεύοντας τον Άνθρωπο μέσα στην Κοινωνία των Πληροφοριών (Η Εκπαίδευση σ΄ ένα σχολείο χωρίς τοίχους)
Συγγραφέας: Ευάγγελος Κιουντούζης
Σελίδες: 215-222
Τίτλος: Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικού λογισμικού πολυμέσων για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Π. Γεωργιάδης, Σ. Μπακογιάννης
Σελίδες: 223-234
Τίτλος: Η νέα διάσταση της εκπαιδευτικής μαθηματικής σκέψης
Συγγραφέας: Λ. Ευαγγελάτου-Δάλλα, Β. Δρακόπουλος
Σελίδες: 235-242
Τίτλος: Χρήση του Προγράμματος Cabri-Γεωμέτρης στη Διδασκαλία των Μαθηματικών της Δ΄ Τάξης Δημοτικού Σχολείου : Προκαταρκτική Έρευνα
Συγγραφέας: Α. Οικονόμου, Γρ. Μακρίδης, Λ. Κυριακίδης
Σελίδες: 243-251
Τίτλος: Η σημασία της εργαστηριακής άσκησης των εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες για την ανάπτυξη μαθηματικών δραστηριοτήτων
Συγγραφέας: Καλαβάσης Φραγκίσκος, Μιχάλης Μεϊμάρης, Ελευθέριος Βλαχάκης, Αντώνης Βλαχάκης, Στυλιανός Ιωάννου, Τσαμπίκα Καράκιζα, Ελπίδα Τροιζή, Βερόνικα Τρουποσκιάδη, Χρυσαφίδου Ευαγγελία
Σελίδες: 252-262
Τίτλος: Ανάπτυξη λογισμικού για τη διδασκαλία του τρόπου κατασκευής τριγώνων σε μαθητές δημοτικού
Συγγραφέας: Χαράλαμπος Μουζάκης, Θεόδωρος Μήταλας
Σελίδες: 263-272
Τίτλος: Μαθηματικά και πληροφορική : Αντιρρήσεις στις νέες τεχνολογίες
Συγγραφέας: Δημήτρης Γαβαλάς
Σελίδες: 273-280
Τίτλος: Ανάπτυξη και υλοποίηση των επιπέδων Van Hiele στη γεωμετρία με τη βοήθεια υπολογιστή
Συγγραφέας: Νικόλας Ζαράνης
Σελίδες: 281-291
Τίτλος: Παρουσίαση προγράμματος (Λογισμικού) με βασικές Μαθηματικές έννοιες από την υποχρεωτική εκπαίδευση
Συγγραφέας: Γιάννης Σταμέλος
Σελίδες: 292-298
Τίτλος: Σύντομη εισήγηση για το στρογγυλό τραπέζι με θέμα "Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών - ΠΕΚ" του καθηγητή στο ΠΤΔΕ του ΔΠΘ Μαθηματικού, Διευθυντή στο ΠΕΚ Καβάλας
Συγγραφέας: Θωμάς Βουγιουκλής
Σελίδες: 299-300
Τίτλος: Η επιμόρφωση των Ελλήνων εκπαιδευτικών. Προκλήσεις και προοπτικές στο κατώφλι μιας νέας εποχής
Συγγραφέας: Δημήτρης Ματθαίου
Σελίδες: 301-312
Τίτλος: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών «Προβλήματα, Προκλήσεις, Προοπτικές» - Η εκπαίδευση στον κόσμο που αλλάζει
Συγγραφέας: Σήφης Μπουζάκης
Σελίδες: 313-321
Τίτλος: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ΠΕΚ
Συγγραφέας: Βασίλης Παπαντωνίου
Σελίδες: 322-331
Τίτλος: Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην Ελλάδα του 2000
Συγγραφέας: Γεώργιος Δημάκος
Σελίδες: 332-336
Τίτλος: Ευκλείδεια Γεωμετρία και κριτική ικανότητα των μαθητών
Συγγραφέας: Γεώργιος Στάμου
Σελίδες: 337-341
Τίτλος: Ευκλείδειες Γεωμετρίες
Συγγραφέας: Γιάννης Αραχωβίτης
Σελίδες: 342-354
Τίτλος: Στρατηγικές μαθητών της Α΄ Λυκείου στην αντιμετώπιση προβλημάτων μέτρησης επιφανειών. Η συμβολή του Πολιτισμικού-Ιστορικού «Εργαλείου»
Συγγραφέας: Δ. Χασάπης, Κ. Ζαχάρος, Ε. Τρέσσου
Σελίδες: 355-365
Τίτλος: Η φιλοσοφία των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Δ. Κοντογιάννης, Ε. Ντζιαχρήστος
Σελίδες: 366-375
Τίτλος: Σκέψεις για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα μαθηματικά στο πλαίσιο ενός αυτοδύναμου σχολείου
Συγγραφέας: Θεόδωρος Χατζηπαντελής
Σελίδες: 376-382
Τίτλος: A proposal for the development of the hellenic certificate of secondary education (HCSE) and its assessment - the case of mathematics
Συγγραφέας: Anastasios Barkatsas
Σελίδες: 383-388
Τίτλος: Η αντιπαράθεση της Ευκλείδειας και διανυσματικής μεθόδου στη λύση Γεωμετρικών προβλημάτων - μια εμπειρική έρευνα σε μαθητές Γ΄ Λυκείου
Συγγραφέας: Αθανάσιος Γαγάτσης, Ελένη Δημητριάδου
Σελίδες: 389-399
Τίτλος: Γεωμετρία και Βυζαντινή Αρχιτεκτονική
Συγγραφέας: Βαρβάρα Γεωργιάδου-Καμπουρίδη
Σελίδες: 400-405
Τίτλος: Η Χρυσή τομή και η Διαχρονικότητα της Αισθητικής της Αξίας
Συγγραφέας: Καλλιόπη Χρονοπούλου
Σελίδες: 406-418
Τίτλος: Τα Οικονομικά Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Συγγραφέας: Φωτούλα Αργυροπούλου
Σελίδες: 419-423
Τίτλος: Εμπλουτίζοντας τον κόσμο των Επικοινωνιών με νέα Εργαλεία Διασκέψεων
Συγγραφέας: Αθηνόδωρος Παναγιωτίδης
Σελίδες: 424-429
Τίτλος: Η μεταρρύθμιση του 1997, τα μαθηματικά και η πολιτιστική μας κληρονομιά
Συγγραφέας: Ηλίας Γεωργακάκος
Σελίδες: 430-441
Τίτλος: Η εξέλιξη των στάσεων των μαθητών του γυμνασίου απέναντι στα μαθηματικά. Μια διαχρονική μελέτη της σχέσης επίδοσης-στάσης (επίδοση στο μάθημα των μαθηματικών-στάσεις των μαθητών απέναντι στα Μαθηματικά)
Συγγραφέας: Δ. Καραγεώργος, Β. Γιαλαμάς, Αικ. Κασιμάτη
Σελίδες: 442-451
Τίτλος: Η ικανότητα διατύπωσης λογικών συλλογισμών που εξηγούν γεωμετρικές σχέσεις «πρώτης» και «δεύτερης τάξης» και ο ρόλος της στην ανάπτυξη ειδίκευσης στη Γεωμετρία
Συγγραφέας: Ιωάννης Β. Ζάχος
Σελίδες: 452-459
Τίτλος: Μαθηματική Βιολογία (Γενετική - Χρωμοσωμικοί Συνδυασμοί - Βιοεπιμεριστικοί Τελεστές)
Συγγραφέας: Γιάννης Δ. Λύρας
Σελίδες: 460-466
Τίτλος: Γεωμετρία, εργαλείο μάθησης και μεταμάθησης
Συγγραφέας: Ελισσάβετ Καμπάνη
Σελίδες: 467-471
Τίτλος: Στάσεις και απόψεις μαθητών Λυκείου από και για τα σχολικά εγχειρίδια των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Αθανάσιος Τριανταφύλλου
Σελίδες: 472-481
Τίτλος: Μια πρόταση πάνω στα τετράπλευρα.
Συγγραφέας: Γιάννης Ράλλης
Σελίδες: 482-487
Τίτλος: Μια διαφορετική θεμελίωση της Ευκλείδειου Γεωμετρίας. Το Ευκλείδειο αίτημα σαν θεώρημα
Συγγραφέας: Νέστωρ Χαραλάμπους
Σελίδες: 488-494
Τίτλος: Μαθαίνω παίζοντας..... Να λύνω προβλήματα με ποσά και ποσοστά
Συγγραφέας: Κώστας Αρβανιτάκης, Ζαχαρένια Παξιμαδάκη
Σελίδες: 495-499
Τίτλος: Κάποια νέα αποτελέσματα στη θεωρία Ramsey και τη συνδυαστική Γεωμετρία
Συγγραφέας: Ρωμανός-Διογένης Μαλικιώσης
Σελίδες: 500-511
Τίτλος: Το Ευπαλίνειο Όρυγμα : Ένα εργαλείο διδακτικής στην τάξη των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Πέτρος Σοφιανός
Σελίδες: 512-516