Βρέθηκαν 85 αποτελέσματα.

Τίτλος: Χαιρετισμός του Προέδρου της Ε.Μ.Ε.
Συγγραφέας:
Σελίδες: 9-14
Τίτλος: Χαιρετισμός του Προέδρου του Παραρτήματος Ν. Φθιώτιδας της Ε.Μ.Ε.
Συγγραφέας: Παναγιώτης Στεφανής
Σελίδες: 15-16
Τίτλος: Χαιρετισμός του Προέδρου της Επιστημονικής Επιτροπής
Συγγραφέας:
Σελίδες: 17-18
Τίτλος: Συστήματα, Θεωρία ελέγχου και Εφαρμοσμένα Μαθηματικά
Συγγραφέας: Νικόλαος Καρκανιάς
Σελίδες: 19-19
Τίτλος: Άλγεβρα : ένα εργαλείο επίλυσης προβλημάτων
Συγγραφέας: Πέτρος Βερύκιος
Σελίδες: 20-30
Τίτλος: Μπορούν ο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης να εκτιμήσουν πόσο περίπου κάνει ;
Συγγραφέας: Γεωργία Χαλεπάκη
Σελίδες: 31-42
Τίτλος: Εισαγωγή των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών στο Λύκειο - μια εφαρμογή από το επιστημονικό πεδίο της μεθοδολογίας λήψης αποφάσεων
Συγγραφέας: Γιάννης Ράλλης
Σελίδες: 43-54
Τίτλος: Διδακτική αξιοποίηση των σύγχρονων εφαρμοσμένων Μαθηματικών στη Μέση Εκπαίδευση
Συγγραφέας: Γιάννης Κερασαρίδης
Σελίδες: 55-69
Τίτλος: Τα μαθηματικά αντισταθμιστική πρόταση στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης
Συγγραφέας: Αντώνιος Καραμπάτσος, Γεωργία Κρεμμυδιώτη
Σελίδες: 70-78
Τίτλος: Μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά Το Μοντέλο C.R.A
Συγγραφέας: Γιώργος Μπαραλός
Σελίδες: 79-88
Τίτλος: Εναλλακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία των Μαθηματικών: ένα παράδειγμα
Συγγραφέας: Μάγδα Δρυμωνίτου , Βαρβάρα Γεωργιάδου
Σελίδες: 89-97
Τίτλος: Ρητές προσεγγίσεις άρρητων αριθμών για μαθητές στη Μέση Εκπαίδευση
Συγγραφέας: Αντώνης Δούναβης
Σελίδες: 98-109
Τίτλος: Ένα Μαθηματικό βιοοικονομικό μοντέλο διαχείρισης αλιείας
Συγγραφέας: Δημήτριος Πολιτικός
Σελίδες: 110-122
Τίτλος: Επίλυση του συστήματος διαφορικών εξισώσεων πινάκων (r) τάξης FY^(r)(t) = GY(t) με F,G ανήκει R^nxn ή C^nxn, r ανήκει Ν sF - G μια κανονική δέσμη πινάκων με det F = Ο
Συγγραφέας: Αθανάσιος Καραγεώργος
Σελίδες: 123-134
Τίτλος: Αλγοριθμική Μέθοδος για το Σχεδιασμό Πόλων σε Γραμμικά Δυναμικά Συστήματα Δεύτερης Τάξης
Συγγραφέας: Γρ. Καλογερόπουλος, Δ. Παπαχριστόπουλος
Σελίδες: 135-146
Τίτλος: Ένα διακριτό δυναμικό οικονομικό σύστημα και το μαθηματικό του μοντέλο
Συγγραφέας: Ηλίας Αργυρόπουλος
Σελίδες: 147-154
Τίτλος: Οπτικά Μαθηματικά
Συγγραφέας: Νικόλαος Λυγερός
Σελίδες: 155-159
Τίτλος: Η διδασκαλία των μαθηματικών της κρυπτογραφίας
Συγγραφέας: Θεοδόσιος Τσιάκης , Γεώργιος Στεφανίδης
Σελίδες: 160-165
Τίτλος: Η γεωμετρία, η φυσική και η «συγκρυστάλλωση»
Συγγραφέας: Ανδρέας Κασσέτας
Σελίδες: 166-179
Τίτλος: Στο μοντέλο της εκχώρησης
Συγγραφέας: Θωμάς Βουγιουκλής
Σελίδες: 180-187
Τίτλος: Οι γκρίζες ζώνες στα Μαθηματικά (Fuzzy Logic-Applied Mathematics)
Συγγραφέας: Επαμεινώνδας Ευθυμόγλου
Σελίδες: 188-200
Τίτλος: Χρήση εποπτικών μέσων και ηλεκτρονικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο
Συγγραφέας: Σοφία Πιτέρη, Πέτρος Μουαμελετζής
Σελίδες: 201-210
Τίτλος: Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των Μαθηματικών στα Τ.Ε.Ε.
Συγγραφέας: Ελένη Τσάμη
Σελίδες: 211-223
Τίτλος: Μαθηματικά Μοντέλα της οπτικής μας αντίληψης. Μια παιδαγωγική προσέγγιση με τη χρήση υπολογιστικών εργαλείων
Συγγραφέας: Στέφανος Κεΐσογλου
Σελίδες: 224-233
Τίτλος: Ένα πρότυπο αξιολόγησης εκπαιδευτικών μονάδων που βασίζεται σε μετρήσιμα κριτήρια των καθηγητών
Συγγραφέας: Γεώργιος Δημάκος, Εμμανουήλ Κρητικός, Αθανάσιος Μαλαφέκας
Σελίδες: 234-242
Τίτλος: Η τέχνη του διαβάσματος μεταξύ των αριθμών (παρεμβολή και προσέγγιση)
Συγγραφέας: Μιχάλης Τζούμας
Σελίδες: 243-251
Τίτλος: Η κατασκευασμένη βεβαιότητα. Ιδεολογικές Αναπαραστάσεις και Μοντέλα στα Μαθηματικά και τη Μαθηματική Παιδεία
Συγγραφέας: Τάσος Πατρώνης, Αθηνά Παπαδοπούλου
Σελίδες: 252-263
Τίτλος: Δυσκολεύονται οι μαθητές στα μαθηματικά; Τι δείχνουν οι γραπτές επιδόσεις τους στις γενικές εξετάσεις
Συγγραφέας: Ιωάννης Απλακίδης
Σελίδες: 264-276
Τίτλος: Το πρόβλημα της υδρορροής: μια προσέγγιση με χρήση γεωμετρικού λογισμικού
Συγγραφέας: Τουμάσης Μπάμπης
Σελίδες: 288-298
Τίτλος: Η αναγκαιότητα της διδασκαλίας των fractals (φρακταλς) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Συγγραφέας: Αναστασία Καρακώστα
Σελίδες: 299-310
Τίτλος: Τα fractals ως πλαίσιο κατανόησης ακολουθίας και ορίων μέσω της έννοιας του εμβαδού σε περιβάλλον δυναμικού χειρισμού Μαθηματικών αντικειμένων
Συγγραφέας: Σταυρούλα Πατσιομίτου
Σελίδες: 311-323
Τίτλος: Διδασκαλία Μαθηματικών εννοιών με τη χρήση εργαλείων μοντελοποίησης συστημάτων
Συγγραφέας: Κωνσταντίνος Κορρές, Σταύρος Σεφερλής
Σελίδες: 324-334
Τίτλος: Η σημασία τοπολογίας και γεωμετρίας στην μοντελοποίηση της έγκυρης υποθετικό - συμπερασματικής σκέψης
Συγγραφέας: Σταύρος Ορφανός
Σελίδες: 335-344
Τίτλος: Περί ανισότητας γεωμετρικών σχημάτων
Συγγραφέας: Σπύρος Γλένης
Σελίδες: 345-352
Τίτλος: Εφαρμοζόμενα μαθηματικά σε ένα φύλλο χαρτί Α4
Συγγραφέας: Γιάννης Πλατάρος
Σελίδες: 353-360
Τίτλος: Η πρόταση της ρεαλιστικής Μαθηματικής εκπαίδευσης και τα προβλήματα σε πλαίσιο
Συγγραφέας: Δημήτριος Αγαπητός
Σελίδες: 361-370
Τίτλος: Μέθοδοι απόδειξης και εύρεσης στα Μαθηματικά
Συγγραφέας: Αντώνης Κυριακόπουλος
Σελίδες: 371-382
Τίτλος: Οι αντιλήψεις τωv μαθητών Λυκείου στη δέσμευση μεταβλητών με ποσοδείκτες
Συγγραφέας: Ευάγγελος Παππάς
Σελίδες: 383-395
Τίτλος: Το πρόβλημα της γκαραζόπορτας: μια δραστηριότητα σε περιβάλλον δυναμικής γεωμετρίας
Συγγραφέας: Τουμάσης Μπάμπης, Τάσος Αρβανίτης
Σελίδες: 396-407
Τίτλος: Επιστημολογική προσέγγιση των στοχαστικών μοντέλων και οι εφαρμογές τους στις βιολογικές επιστήμες
Συγγραφέας: Χρυσούλα Γκανάτσιου , Στέργιος Τζώρτζιος
Σελίδες: 408-418
Τίτλος: Στοχαστικές διαφορικές εξισώσεις τύπου Sobolev με προσθετικό θόρυβο σε απειροδιάστατους χώρους Hilbert
Συγγραφέας: Αθανάσιος Γιαννακόπουλος , Κωνσταντίνος Λιάσκος, Ιωάννης Στρατής
Σελίδες: 419-429
Τίτλος: Μη Γραμμικοί Αλγόριθμοι Περιθλαστικής Τομογραφικής Απεικόνισης
Συγγραφέας: Κωνσταντίνος Γκυρτής , Γεώργιος Τσιχριντζής
Σελίδες: 430-440
Τίτλος: Αλληλεπιδράσεις φυσικής-Μαθηματικών και η παιδαγωγική τους διάσταση
Συγγραφέας: Παναγιώτης Ψαράκης
Σελίδες: 441-449
Τίτλος: Η αξιοποίηση των Μαθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών της στ΄ τάξης του δημοτικού στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας και στην υλοποίηση διαθεματικών στόχων
Συγγραφέας: Γεώργιος Καρκούλιας, Σπύρος Φερεντίνος, Σωτηρία Σαμπάνη
Σελίδες: 450-460
Τίτλος: Εικόνες στα βιβλία Μαθηματικών Γυμνασίου: τι εφαρμοσμένα μαθηματικά΄΄ βλέπουν οι μαθητές
Συγγραφέας: Βάσω Σπηλιωτοπούλου, Ανθή Καρατράντου , Κώστας Πετούμενος
Σελίδες: 461-473
Τίτλος: Οι στάσεις των δασκάλων της Στ΄ Δημοτικού για τη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών: μια ερευνητική προσέγγιση
Συγγραφέας: Σπύρος Φερεντίνος, Μαρία Νικολακάκη, Σωτηρία Σαμπάνη
Σελίδες: 474-485
Τίτλος: Αποδείξεις στο Λύκειο — και το Γυμνάσιο;
Συγγραφέας: Ιωάννης Μοσχοβάκης
Σελίδες: 486-486
Τίτλος: Ταχύτητες μεγαλύτερες από την ταχύτητα του φωτός σε ραδιογαλαξίες
Συγγραφέας: Αντώνιος Αντωνίου
Σελίδες: 487-491
Τίτλος: Τεχνικές σημείων επαναφοράς σε κατανεμημένα και παράλληλα συστήματα υπολογιστών
Συγγραφέας: Σταύρος Κολοπάστας
Σελίδες: 492-503
Τίτλος: Ταξινόμηση του Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού: σύνδεση με τη Θεωρία Παιγνίων
Συγγραφέας: Καλαβάσης Φραγκίσκος, Χρυσάνθη Σκουμπουρδή
Σελίδες: 504-514
Τίτλος: Κλαδωτές αλυσίδες και εφαρμογές τους
Συγγραφέας: Αθηνά Παλιεράκη, Τρύφων Δάρας
Σελίδες: 515-528
Τίτλος: Μαθηματικές έννοιες με... ποιητική διάθεση
Συγγραφέας: Ηλίας Κωνσταντόπουλος
Σελίδες: 529-540
Τίτλος: Τα Μαθηματικά στην ποίηση και η ποίηση των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Στέφανος Μπαλής
Σελίδες: 541-556
Τίτλος: Διδάσκοντας τα Μαθηματικά με εφαρμογές: από την Αρχαία Κίνα μέχρι σήμερα
Συγγραφέας: Μιχάλης Βόσκογλου
Σελίδες: 557-566
Τίτλος: Παρατηρήσεις στον Πυθαγόρειο Πίνακα Πολλαπλασιασμού του Νικόμαχου του Γερασηνού
Συγγραφέας: Γεώργιος Δημάκος, Δημήτριος Κοντογιάννης, Ευάγγελος Ντζιαχρήστος
Σελίδες: 567-574
Τίτλος: Παίζοντας... με περιοδικούς αριθμούς μέσα από το Excel
Συγγραφέας: Κώστας Δόρτσιος
Σελίδες: 575-585
Τίτλος: Φύλλα εργασιών και δραστηριότητες για τη διδασκαλία των συναρτήσεων στη Γ΄ Γυμνασίου με τη βοήθεια υπολογιστή
Συγγραφέας: Νικόλαος Ζαράνης
Σελίδες: 586-596
Τίτλος: Μοντέλα και Μαθηματικά: Δύο Όψεις του Ίδιου Νομίσματος
Συγγραφέας: Εμμ. Νικολουδάκης , Εμμ. Χουστουλάκης
Σελίδες: 597-607
Τίτλος: Η διευκόλυνση της οικοδόμησης της μάθησης Μαθηματικών εννοιών με τη παροχή ευκαιριών διαμαθητικής αλληλεπίδρασης κατά τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Συγγραφέας: Ειρήνη Λυκοσκούφη
Σελίδες: 608-615
Τίτλος: Σφαιρικά πεδία beltrami σε χειρόμορφο περιβάλλον
Συγγραφέας: Χριστόδουλος Αθανασιάδης , Νικόλαος Μπερκέτης
Σελίδες: 616-626
Τίτλος: Επίλυση αντίστροφων προβλημάτων σκέδασης ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων σε χειρόμορφα υλικά
Συγγραφέας: Χριστόδουλος Αθανασιάδης , Ελένη Καρδάση
Σελίδες: 627-636
Τίτλος: Σκέδαση σφαιρικών ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων από πολυστρωματική σφαίρα
Συγγραφέας: Χριστόδουλος Αθανασιάδης , Νικόλαος Λ. Τσίτσας
Σελίδες: 637-648
Τίτλος: Εξελικτικά προβλήματα στην ηλεκτρομαγνητική θεωρία
Συγγραφέας: Ιωάννης Στρατής, Ανδρέας Ιωαννίδης
Σελίδες: 649-659
Τίτλος: Αξιολόγηση γνώσεων των μαθητών κατά την είσοδο τους στο Γυμνάσιο
Συγγραφέας: Ισίδωρος Γκλαβάς , Σταύρος Δροσάκης , Θάνος Ζαχογεώργος , Ελένη Καψίλη, Βιβή Μανωλοπούλου , Ιορδάνης Μαυρουδής , Μιχάλης Σαλίχος , Ιπποκράτης Σταματάκης
Σελίδες: 660-669
Τίτλος: Απόψεις των μαθητών της Γ΄ Λυκείου για τις δυσκολίες στο μάθημα της στατιστικής
Συγγραφέας: Δημήτριος Γκίνης, Κωνσταντίνος Κορρές
Σελίδες: 670-680
Τίτλος: Αξιοποιώντας τα κίνητρα και τις στρατηγικές μάθησης στη διδασκαλία των μαθηματικών
Συγγραφέας: Παρασκευά Φωτεινή, Μαρία Νικολακάκη, Χαρά Μπούτα
Σελίδες: 681-692
Τίτλος: Μελέτη των στάσεων των πρωτοδιοριζομένων εκπαιδευτικών όσον αφορά το σύστημα αξιολόγησης τους
Συγγραφέας: Σπύρος Φερεντίνος, Κατερίνα Κασιμάτη
Σελίδες: 693-703
Τίτλος: Η ισοτιμία εμβαδών με διασφάλιση αναπαραστάσεων μια ασταμάτητη ροή μοτίβων
Συγγραφέας: Γιάννης Στρατήγης
Σελίδες: 704-711
Τίτλος: Αναλυτική μελέτη γεωμετρικών προβλημάτων βελτιστοποίησης
Συγγραφέας: Στέφανος Κορασίδης, Ευάγγελος Μώκος
Σελίδες: 712-720
Τίτλος: Μια έρευνα για την αποτύπωση των επιπέδων γεωμετρικής σκέψης σύμφωνα με τη θεωρία επιπέδων van Hiele΄s
Συγγραφέας: Νικόλαος Τζίφας, Δημ. Γιαννόπουλος , Δημ. Βαρβιτσιώτης
Σελίδες: 721-733
Τίτλος: Γεωμετρία και τέχνη. Μια διαθεματική προσέγγιση στην εκπαίδευση ενηλίκων
Συγγραφέας: Σοφία Σαρακινίδου , Ζαφειρία Αθανασοπούλου
Σελίδες: 734-743
Τίτλος: Η Θεωρία της Πληροφορίας, η Κρυπτογραφία και το Διαδίκτυο
Συγγραφέας: Mike Burmester
Σελίδες: 744-754
Τίτλος: Σχετικά με την εισαγωγή νέων εννοιών στα σχολικά μαθηματικά: Το παράδειγμα της παραγώγου
Συγγραφέας: Ευγένιος Αγγελόπουλος
Σελίδες: 755-770
Τίτλος: Πληθυσμιακά Πρότυπα THOMAS MALTHUS PIERRE VERHULST
Συγγραφέας: Ιωάννης Αρετάκης
Σελίδες: 771-775
Τίτλος: Η Συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην Ενεργητική Διδασκαλία των Μαθηματικών
Συγγραφέας: Τηλέμαχος Αυδής
Σελίδες: 776-778
Τίτλος: ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Συγγραφέας:
Σελίδες: 779-783
Τίτλος: ΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Συγγραφέας: Ευσταθία Θεοδωρακοπούλου
Σελίδες: 779-783
Τίτλος: Εναλλακτική Ηλεκτρονική Διδακτική Προσέγγιση των Αλγορίθμων Πρόσθεσης και Αφαίρεσης και των Συντεταγμένων στο Επίπεδο
Συγγραφέας: Εμμανουήλ Κοβάνογλου
Σελίδες: 784-787
Τίτλος: Στρατηγικές Διδασκαλίας σε Παιδία με Σύνδρομο ASPERGER «Ο Άνθρωπος της Βροχής», μπορεί να είναι Μαθητής μας....
Συγγραφέας: Ευαγγελία Μαγαλιού, Όλγα Παΐζη
Σελίδες: 788-792
Τίτλος: Αξιοποίηση της Νέας Τεχνολογίας (Ν.Τ) & του CABRI GEOMETRY II στη Διδασκαλία των Μαθηματικών (Το θεώρημα του Θαλή)
Συγγραφέας: Αγγελική Μητρογιαννοπούλου
Σελίδες: 793-795
Τίτλος: Ένα Μοντέλο με Χαοτική Συμπεριφορά
Συγγραφέας: Παναγιώτης Πανταζόπουλος
Σελίδες: 796-798
Τίτλος: Μετασχηματισμοί και επαναληπτικές διαδικασίες στις κατασκευές σπειρών στο Geometer΄s Sketchpad. Η δυναμική γεωμετρία ως εργαλείο - μέσο για αναζήτηση και έρευνα.
Συγγραφέας: Σταυρούλα Πατσιομίτου
Σελίδες: 799-802
Τίτλος: Η Δομή του Μαθήματος των Μαθηματικών στο Σύγχρονο ΤΕΙ
Συγγραφέας: Βασίλειος Τσιάντος, Βασίλειος Σάλτας
Σελίδες: 803-807
Τίτλος: Μαθηματικά Μοντέλα Οικονομικών, Βιολογικών και Χημικών Φαινομένων
Συγγραφέας: Γιώργος Σαραφόπουλος
Σελίδες: 808-811
Τίτλος: Η απόδειξη στη διαδικασία της μάθησης
Συγγραφέας: Ε. Τσαλαπάτη, Γ. Κολέτσος, Π. Στεφανέας
Σελίδες: 812-815